CENNIK
STOMATOLOGIA ZACHOWAWCZA
DZIECI
ENDODONCJA
CHIRURGIA
PROTETYKA
IMPLANTOLOGIA
PROFILAKTYKA I WYBIELANIE
Informacje o zadatku pobieranym w związku z zaplanowaną wizytą
- W przypadku dwukrotnego odwołania wizyty mniej niż 24 godziny przez ustalonym terminem warunkiem ustalenia kolejnego terminu jest dokonanie wpłaty zadatku:
– 100zł w przypadku usług z zakresu stomatologii zachowawczej,
– 500zł w przypadku usług z zakresu endodoncji i protetyki,
– 1000zł w przypadku usług z zakresu implantologii. - Zadatek może zostać uiszczony w gabinecie lub przelewem na konto bankowe o nr: 37 2490 0005 0000 4530 1848 0341. W przypadku wyboru płatności przelewem bankowym, brak zaksięgowania wpłaty w ciągu 3 dni roboczych od momentu dokonania rezerwacji będzie skutkował odwołaniem rezerwacji wizyty.
- Zadatek jest odejmowany od kosztów leczenia w momencie ich rozliczenia.
- Jeżeli Pacjent przełoży zadatkowaną wizytę z minimum 24 – godzinnym wyprzedzeniem, wpłacony zadatek zostaje wliczony na poczet kolejnej wizyty. W przypadku braku przełożenia wizyty z wymaganym wyprzedzeniem lub braku stawienia się Pacjenta na umówionej wizycie zadatek przepada. Brak zwrotu zadatku spowodowany jest koniecznością poniesienia przez gabinet kosztów należytego przygotowania miejsca wizyty Pacjenta oraz kosztów związanych z pozostawaniem personelu medycznego w gotowości do wykonywania świadczeń medycznych.
- W przypadku, w którym usługa nie może być zrealizowana z przyczyn leżących po stronie gabinetu, kwota zadatku podlega zwrotowi w pełnej w wysokości w terminie 7 dni od dnia poinformowania pacjenta o zaistniałej sytuacji.
Warunki gwarancji
W trosce o dobro Pacjenta pracownicy i współpracownicy DENTILUX wykonują swoje usługi z należytą starannością, na najwyższym poziomie. Udzielamy rocznej rękojmi na wykonane w gabinecie wypełnienia (plomby) oraz uzupełnienia protetyczne. Jeżeli w okresie gwarancyjnym wypełnienie w zębie lub uzupełnienie protetyczne ulegnie deformacji, zmieni kolor lub wypadnie wówczas zostanie nieodpłatnie naprawione lub wymienione na nowe. Reklamacje będą rozpatrywane w ciągu 14 dni roboczych od momentu złożenia pisemnej reklamacji przez pacjenta. Gwarancja na wypełnienia obowiązuje 12 miesięcy.
Reklamacja nie jest uwzględniana w przypadku gdy Pacjent:
– przerwał zaplanowane leczenie,
– nie stosuje się do zaleceń lekarza dotyczących higieny jamy ustnej i protez ruchomych,
– nie zgłasza się na wizyty kontrolne wyznaczone po zakończeniu leczenia,
– użytkuje lub przechowuje protezy niezgodnie z zaleceniami lekarza,
– samodzielnie dokonuje korekt, przeróbek, napraw uzupełnienia protetycznego,
– uległ wypadkowi w wyniku którego doszło do uszkodzenia uzupełnień,
– cierpi na bruksizm (zgrzytanie zębami),
– ma postępujące zaniki kostne powodujące osiadanie protez,
– uszkodził protezę poza jamą ustną,
– został poinformowany o braku lub ograniczonej gwarancji.
Gwarancja nie obejmuje prac tymczasowych, wykonywanych w trakcie leczenia stomatologicznego takich jak: korony tymczasowe, mosty tymczasowe, protezy natychmiastowe osadzone bezpośrednio po usunięciu zębów. Gwarancja nie obejmuje prac, które pomimo innych zaleceń lekarza stomatologa zostały wykonane na wyraźne życzenia pacjenta.